maandag 14 november 2011

Brown and blue ...

Allereerst wil ik mijn nieuwe volgers welkom heten.
Ik heb er al 60 'fantastisch' ! bedankt allemaal

De kleuren brown and blue heb ik gekozen naar
aanleiding van de challenge bij wild orchid
Het papier is van tilda en heb ik gekregen
van mijn vriendin Carine.
De stempel is ingekleurd met derwent.

Op de challenge blog van the dutch magnolia chickies
is de opdracht "Maak een kaart met je favoriete stempel"
Dit is mijn favoriete stempel omdat ik deze van
mijn lieve dochter heb gekregen
voor mijn verjaardag.
Met dit kaartje doe ik dus graag mee aan deze challenge.


6 opmerkingen:

Jolanda zei

supermooie kaart Peggy!
grtz Jolanda

Marijke en Chantal zei

Erg lief kaartje en een hele mooie kleurencombinatie!! Het is ook een heel lief afdrukje.......
Groetjes, Marijke en Chantal

SCRAP TALK zei

Hoy Peggy,
Wat is ze weer mooi maatje! En alweer zo mooi gekombineerd!
Bedankt voor mijn Sint-kadooken! Hier kan ik heel wat mee!
Liefs,
xxx
C.arine.

Anneke. zei

Prachtige kaart in leuke kleuren combi. Lief Tilda stempeltje. Ook een van mijn favo's.
Bedankt voor je deelname aan de challenge van de DMCC.
Groetjes Anneke.

Chantal zei

Wat een prachtige kaart in hele mooie tintjes, super hoor!

Groetjes,
Chantal

Anne Kristine zei

Oh...my.. your card is beautiful!
Lovely take on this challenge and the image is sooo cute :o))
Thanks for joining our challenge at WOC this time - hope to see you back at our next challenge!
Hugs Anne