woensdag 25 mei 2011

Swappen


Voor de eerste keer heb ik deelgenomen aan een swap
De opdracht was pimp een luciferdoosje met daarin
5 mooie knopen/knoopjes, 4 lintjes, 3 bloemen, 2 bedeltjes
en 1 kantje
Dit is mijn doosje met de spulletjes in.
Mijn swapmaatje is anna.
Haar lievelingskleuren zijn oranje en rood. Daarom heb ik
deze combinatie gekozen.
Anna dank u voor de foto's ik was zo enthousiast om
op te sturen en was vergeten om een foto te maken.


Woensdag heb ik mijn doosje ontvangen van
mijn swapmaatje anna.
Gevuld met lieve lintjes, knoopjes, bloemetjes, bedeltjes en kant.
Er is ook een hele mooie aardbeienkaart bij.
Echt super leuk.
Dank u Anna, ik ben er heel blij mee !

Wie de volgende keer wil mee swappen moet
zeker eens kijken bij de nederlandse swappers.

2 opmerkingen:

SCRAP TALK zei

Hoy Peggy,
Heel mooi! Heel appart ook in deze kleuren!
Mijn swap is al een tijdje geleden verstuurd, zie hier: http://scrap-talk.blogspot.com/2011/05/swap-54321.html
Liefs,
xxx
C.arine.

Christa zei

Hoi Peggy , mooi doosje heb je gemaakt EN gekregen. Lief van je Swapmaatje dat ze nog foto's heeft gemaakt , anders hadden we hem niet kunnen bewonderen. Mijn 1e Swap is me ook heel erg goed bevallen. Creatieve groetjes van Christa.