zondag 11 september 2011

Nog een kerstkaartje ...

Omdat het tijd wordt om mijn kerstkaartjes aan te vullen
is dit mijn tweede kerstkaartje voor dit jaar.
Op de challenge blog christmas challenges zijn
er heel leuke sketches.
Dit kaartje heb ik gemaakt n.a.v. challenge # 8.
De digi is ingekleurd met derwent potloden,
het papier is nog een restje van vorige kerst en is
van cosmo cricket.
Verder heb ik sneeuwsterren geponst met de Martha Stewart pons.
En de tekststempel is van de mooie stempels van
Nicole Verkooijen.

2 opmerkingen:

Claire zei

Such a cute card, I love the little monkey image
Thanks for joining us at Christmas Challenges {with sketches} and good luck in the prize draw
Claire xx

Chantal zei

Het is idd tijd om met de kerstkaarten aan de slag te gaan, toch ook wel weer heel leuk vind ik! Met deze heb je een erg mooie gemaakt vind ik!

Groetjes,
Chantal