vrijdag 30 november 2012

Workshop #65 - Kerstboom van lint ...

Deze week is het mijn beurt om een workshop te brengen.
Omdat het bijna kerst is, heb ik  een kerstboom
van lint  gemaakt.
 
Benodigdheden:
 
 Piepschuim kegel
 kleine speldjes
Lint
 
Bron: Pinterest
 
 
 
Neem het lint van jouw keuze. Snij het lint in stukjes
van +- 7.5 centimeter
 
Vouw het lint dubbel en prik dit in de piepschuim kegel
 
Herhaal dit tot je volledig rond bent en start dan een nieuwe rij.
Eventueel in een andere kleur .
 
Ga verder met deze stappen tot
je de piepschuim kegel helemaal bedekt hebt.
 
de top van de boom kan je versieren naar
keuze, ik heb gebruik gemaakt van een ster
die heb ik twee maal uitgestanst, bovenaan de ster
aan elkaar gekleeft en dan op de boom gezet.
 
En dit is het eindresultaat.
Ik hoop dat jullie het een leuke workshop vinden.
Veel creatief plezier.
 
 


2 opmerkingen:

marja zei

Wat een geweldige kerstboom Peggy!!
Super deze workshop, ga ik zeker onthouden!

Lieve groetjes Marja.

Marijke zei

Prachtig gemaakt, leuk idee ook!!
Groetjes, Marijke