vrijdag 28 december 2012

Workshop postzegelmapje...

Deze week is het mijn beurt om een workshop
te maken en deze keer heb ik gekozen voor
een postzegelmapje. Het is heel eenvoudig
maar een handig mapje.
 
Benodigdheden
Dubbelzijdige tape
Stukje/rondje klitteband
 
Cardstock
25 cm x 15 cm
9 cm x 4,5 cm (x2)
9 cm x 20,5
 
Dessinpapier
14,5 cm x 9,8 cm
14,5 x 9,5 cm
14,5 cm x 4 cm
8,5 cm x 4 cm (x2)
8,5 cm x 2 cm
 
Neem een stuk cardstock van 25 cm x 14,5 cm
 
Score @ 4,5 cm en 15 cm
 
Neem de grote stukken dessin papier en
kleef deze met dubbelzijde tape op de voorzijde
 
Ik heb gekozen voor dessin papier met een wegenkaart op
 
Snij de kleine stukken cardstock voor de
binnenzijde van het mapje
 
Kleef dubbelzijde tape op de achterzijde maar
aan één kan niet (zoals hier op de foto)
 
Kleef de stukjes cardstock en dessin op elkaar
en in de binnenzijde van het mapje.
Neem de klitteband
 
Kleeft de klitteband op de kleine zijde van
het mapje, sluit nu het mapje en druk stevig aan
 
Nog wat stempels enzo toevoegen en
het mapje is klaar.
 
Dit is de binnenzijde van het mapje.
 
Hopelijk vinden jullie het een leuke workshope
en veel creatief plezier.
 
 


6 opmerkingen:

Je@net zei

Leuk idee, Peggy, en ziet er ook erg mooi uit!

Unknown zei

Dank je wel Peggy voor het delen, ik ga het maken voor in mijn zelf gemaakte post secretaire en zo'n mapje zocht ik net voor mijn postzegels.

Aletta zei

Erugggg leuk gedaan Peggy,
Deze slaan we op :))) voor als ik nog een zonder inspiratie zit.
Groetjes Aletta

marja zei

Wat een geweldige creatie heb je gemaakt Peggy!! Super dat je dit met ons deelt, dank je wel!

Lieve groetjes Marja.

Bernadet zei

super gedaan Peggy

anja curvers zei

Heel erg leuk gedaan zeg en super handig. Bedankt voor het delen en een fijne jaarwisseling gewenst.