zondag 26 mei 2013

Flowers say hello from the heart ...

Vandaag is het mijn beurt om een creatie te maken
voor "De spreuk van de week" bij
 
En dit is het geworden...
 
 
Het papier is van My minds eye, de stempel
is van magnolia en heb ik ingekleurd met copics.
Verder heb ik kant gebruikt die ik gekleurd
heb met copics zodat het bij het papier past.
De tekst kan je hier downloaden.
 
 
Met deze kaart wil ik graag deelnemen aan
Deze keer is het thema "Alles mag"
 
Nog een fijne zondag en veel creatief plezier.


4 opmerkingen:

Je@net zei

Mooie spreuk, Peggy, en wat een schattig kaartje!

Marijke zei

Lief kaartje Peggy, mooi de bloementoef erbij!!

Groetjes,
Marijke

leonenkarin.blogspot.com zei

Wat een heerlijk kaartje; krijg er helemaal de voorjaarskriebels van :D Gezellig dat je meedoet met onze IAMC challenge en succes!

Groetjes, Karin

Aletta zei

Prachtige kaart Peggy!
Groetjes Aletta