maandag 29 augustus 2011

Back 2 school ...

Hier in België begint op donderdag 1 september de school opnieuw.
Voor mijn meisje heb ik een kaartje gemaakt om
haar veel succes te wensen bij het nieuwe schooljaar.
Het papier is van My minds eye - Fly a kite.
De digi is van Karen's doodles en is
ingekleurd met derwent .
Het bedeltje is een eendje en dat is speciaal voor mijn
dochter omdat ze eendjes verzamelt.
Met dit kaartje wil ik heel graag nog deelnemen
aan challenge # 77 van karen's doodles nederland

7 opmerkingen:

Chantal zei

Een superkaart voor deze gelegenheid met deze boekenwurm erop! Erg vrolijk vind ik hem geworden!

Groetjes,
Chantal

Renata van Miltenburg zei

Leuk papier ook voor een weer-naar-school-kaartje. Lekker fris dat groen.

Liefs, Karen's Doodles NL

Renata

anja zei

ja absoluut een lief plaatje
leuk dat je meedoet
gr anja KDDT-NL

* Üla * zei

Wat een leuke kaart, Peggy. De kleuren passen zo goed bij het rupsje, die trouwens ook heel mooi is ingekleurd.
Leuk dat je meedoet bij de KD NL challenge!
groetjes Ula

Aletta zei

Wat een prachtige kaart.
Leuk al die letters en cijfers.
En grappig hoe de digi in het rondje "hangt".
Gezellig dat je weer meedoet bij KD NL.
Groetjes Aletta

Tinie zei

Mooi kaartje heb je gemaakt! Leuk papier heb je ervoor gebruikt!
Bedankt voor het meedoen met deze uitdaging!
groetjes Tinie (Karens Doodles NL)

stempelfeest zei

Wow Peggy, dat is wel een hele mooie kaart! Leuk dat je meedeed met de uitdaging bij Karen’s Doodles Nederland. Er is inmiddels alweer een nieuwe uitdaging van start gegaan. Doe je weer gezellig mee?
xx Mariska