woensdag 24 augustus 2011

Nederlandse swappers - shadowbox swap


Bij de nederlandse swappers was de opdracht een shadowbox
Vandaag heb ik de shadowbox ontvangen van mijn
swapmaatje Carla .
En hij is 'echt' prachtig ! Zoveel mooie details.
Echt een pareltje.
Bedankt !!!! Carla ik ben er zeer blij mee.

Hopelijk vindt ze die van mij ook leuk.
Dit is mijn shadowbox die ik haar gestuurd heb:

Dit is het doosje en het bijpassende kaartje die ik gemaakt heb.
En dit is de binnenkant van mijn shadowbox.
Ik heb gebruik gemaakt van een paspop
die ik met tule heb aangekleed.
Er staan twee klosjes in en
andere naai toebehoren.

Het was weer een super leuke swap om te doen.

5 opmerkingen:

Ans zei

Ooooo deze is ook heel mooi, zo leuk om al de verschillende doosjes te zien. Vond het heel leuk om te doen.

Liefs Ans

Chantal zei

Wow, erg leuk alletwee! Lijkt me heerlijk om te versturen maar zeker ook om te krijgen! Ik denk dat je er heel blij van word :)

Groetjes,
Chantal

Anoniem zei

Wow beautiful boxes, so many lovely details!
Hugs xx

Marijke zei

Oohhh deze zijn schattig het zijn net kleine winkeltjes, erg mooi gemaakt!!
Groetjes, Marijke en Chantal

liszha zei

Nou, ik weet wel zeker dat ze die van jou prachtig vindt. Hoe heb je in godesnaam er een paspop ingekregen. Echt gaaf!
Groetjes Lisette